DASSAULT FALCON 2000EX

CESSNA CITATION CJ3

Yolculuk Hızı: 850 km/h – Koltuk Sayısı: 12-15 – Mesafe: 7037 km –

Falcon2000 modelinden 8 yıl sonra Dassault Falcon 2000EX üretilmiştir. Falcon2000’den daha büyük olarak tasarlanmış ve ekonomik, hız, geniş kabin gibi tüm bileşenleri geliştirmişlerdir.

Dassault Falcon 2000EX kabin hacmi daha büyük olmakla birlikte 8 ile 10 yolcu koltuk kapasitesindedir. Gerektiğinde yolcu koltuk tasarımı ve kapasitesi yapılandırılabilmektedir. Standart 8-10 yolcu oturma düzeninde iki koltuk yatak düzenini alabilmekte ve rahat bir yolculuk yapmanızı sağlamaktadır. Koltuk döşemeleri ve dekorasyonlar Fransız tarzı ile yapılmıştır. Banyon lavabo yapımında 8 tane farklı metal kullanılmıştır. Bagaj alanı 131 metreküp, toplam 1600 libredir.

Falcon 2000EX, en yüksek hızı 39.000 feet yükseklikte 482 knot’ta ve uzun menzili seyir hızı 43.000 feet 421 knot’dır. 16 dakikada 6 yolcuyla 37.000 feet’e tırmanabilmektedir. 80 Mach’da 4370 mil (3,850 deniz mili) uçabilir ve 920 kilometre daha aynı koşullar altında uçabilmektedir.

Dassault özel jetlerin bir özelliği de bakımlarının kolay olmasıdır. Jet arıza izleme, sorun giderme ve onarım çalışmalarında mekanik yardımcı olan dijatal tanı sistemleri vardır ve bu sayede bakım ve onarımı daha kolay hale getirmektedir. Uçağın parça teminatı kolaydır. Falcon 2000EX mümkün olduğunca en iyi hizmeti vermesi için en iyi şekilde tasarlanmıştır. Geliştirilmiş karbon frenleri ve fren izleme sisteminin eklenmesi ile Falcon 2000EX frenleri % 25 daha uzun ömürlüdür.

Falcon 2000 Dassault bir fiziksel model olmadan tasarlanmış ilk özel jet olmuştur. Tasarımı tamamen dijital ortamda bilgisayar destekli üç boyutlu interaktif uygulama (CATIA) yazılımı tarafından oluşturulmuştur. Bu yazılım uçağın sistemlerini daha basite indirmek ve aerodinamik yapısını iyileştirme adına daha iyi hale getirmiştir.

 

Falcon 2000EX Collins Pro Hattı tam 4 tnae entegre aviyonik paketi kullanır. Dört 8 x 10 inç düz panel ekran ile, Honeywell kolay aviyonik panelinde, merkezleri yer almaktadır. Aviyonik sistem mümkün olduğunca işlevsel ve basit olacak şekilde tasarlanmıştır. Sistem fonksiyonu ile gruplandırılmış ve görüntüler ekranlar kontrol işlevlerine yakındır. Allied Signal GNS-XES FMS (Flight Management System) sistemi, bir Collins TWR-850 Doppler radarı, hava ve çift kanallı Entegre Aviyonik İşlemci Sistemi (IAPS) ile standartlaştırılmıştır.

Uçak Planı

Her türlü sorularınız için bizi arayabilir ya da aşağıdaki bağlantıdan Talep Formunu doldurabilirsiniz.

Category
Özel Jetler